W związku z panującą sytuacją na całym świecie – COVID-19 do salonu zostają wprowadzone dodatkowe środki ostrożności, które zostają umieszczone w regulaminie Salonu. Klienci, którzy chcą korzystać z naszych usług prosimy o zapoznanie się z nim i przestrzeganie go.

  1. Klient umówiony na wizytę w salonie zobowiązany jest do przyjścia w maseczce (jeśli jej nie posiada zostanie mu zapewniona w salonie), oraz pozostaniu w niej przez cały czas trwania zabiegu, chyba że zabieg wykonywany na to nie pozwala
  2. Przed wejściem do salonu klientowi zostanie zmierzona temperatura termometrem bezdotykowym oraz zostanie przeprowadzony wywiad do celów epidemiologicznych.
  3. Przy wejściu do salonu znajduje się stanowisko do dezynfekcji. Klient po wejściu do salonu zobowiązany jest zdezynfekować ręce. Następnie zdjąć odzież wierzchnią np. płaszcz i bezzwłocznie udać się do umywalki umyć ręce i ponownie dezynfekować. Dopiero wtedy klient udaje się na miejsce zabiegu, które zostanie wyznaczone przez kosmetologa lub terapeutę spa.
  4. Klient sam nie porusza się po salonie.
  5. Klient przychodzi pojedynczo na umówioną wizytę, bez osób towarzyszących w tym dzieci.
  6. Wizyty umawiamy tylko telefonicznie – nie przychodzimy do salonu specjalnie w tym celu.
  7. Klient umówiony na daną godzinę przychodzi punktualnie. Nie wcześniej aby nie tworzyć w poczekalni zbędnego tłoku.
  8. W salonie mogą znajdować się tylko aktualnie obsługiwani klienci wraz z personelem salonu.
  9. Płatności za usługę – kartą płatniczą oraz gotówką. Po każdej transakcji terminal oraz recepcja zostają zdezynfekowane.
  10. Klient, który ma objawy grypy lub przeziębienia zobowiązany jest do odwołania lub zmiany terminu swojej wizyty telefonicznie.
  11. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy wykonania usługi w przypadku, gdy zaobserwujemy u klienta niepokojące objawy grypopodobne.
  12. Po wyjściu klienta zostaje przeprowadzona dezynfekcja stanowisk pracy, sprzętu, kosmetyków, klamek i podłogi.
  13. Osoby przebywające na kwarantannie, które wróciły z poza granic kraju lub podróży służbowej proszone są o zachowanie 14 dni przerwy w kontaktach z pracownikami salonu.
  14. Pracownicy salonu pracują w zmiennej odzieży, rękawiczkach, przyłbicy, bez biżuterii w związanych włosach.
  15. Narzędzia metalowe są poddawane sterylizacji w jednorazowych pakietach oznaczonych datą sterylizacji.

W TROSCE O WASZE JAK I NASZE BEZPIECZEŃSTWO !!

Pozdrawiamy,

Dominika, Agnieszka i Bartłomiej