W związku z panującą sytuacją na całym świecie – COVID-19 do salonu zostają wprowadzone dodatkowe środki ostrożności, które zostają umieszczone w regulaminie Salonu. Klienci, którzy chcą korzystać z naszych usług prosimy o zapoznanie się z nim i przestrzeganie go.
- Klient umówiony na wizytę w salonie zobowiązany jest do przyjścia w maseczce (jeśli jej nie posiada zostanie mu zapewniona w salonie), oraz pozostaniu w niej przez cały czas trwania zabiegu, chyba że zabieg wykonywany na to nie pozwala
- Przed wejściem do salonu klientowi zostanie zmierzona temperatura termometrem bezdotykowym oraz zostanie przeprowadzony wywiad do celów epidemiologicznych.
- Przy wejściu do salonu znajduje się stanowisko do dezynfekcji. Klient po wejściu do salonu zobowiązany jest zdezynfekować ręce. Następnie zdjąć odzież wierzchnią np. płaszcz i bezzwłocznie udać się do umywalki umyć ręce i ponownie dezynfekować. Dopiero wtedy klient udaje się na miejsce zabiegu, które zostanie wyznaczone przez kosmetologa lub terapeutę spa.
- Klient sam nie porusza się po salonie.
- Klient przychodzi pojedynczo na umówioną wizytę, bez osób towarzyszących w tym dzieci.
- Wizyty umawiamy tylko telefonicznie – nie przychodzimy do salonu specjalnie w tym celu.
- Klient umówiony na daną godzinę przychodzi punktualnie. Nie wcześniej aby nie tworzyć w poczekalni zbędnego tłoku.
- W salonie mogą znajdować się tylko aktualnie obsługiwani klienci wraz z personelem salonu.
- Płatności za usługę – kartą płatniczą oraz gotówką. Po każdej transakcji terminal oraz recepcja zostają zdezynfekowane.
- Klient, który ma objawy grypy lub przeziębienia zobowiązany jest do odwołania lub zmiany terminu swojej wizyty telefonicznie.
- Zastrzegamy sobie prawo do odmowy wykonania usługi w przypadku, gdy zaobserwujemy u klienta niepokojące objawy grypopodobne.
- Po wyjściu klienta zostaje przeprowadzona dezynfekcja stanowisk pracy, sprzętu, kosmetyków, klamek i podłogi.
- Osoby przebywające na kwarantannie, które wróciły z poza granic kraju lub podróży służbowej proszone są o zachowanie 14 dni przerwy w kontaktach z pracownikami salonu.
- Pracownicy salonu pracują w zmiennej odzieży, rękawiczkach, przyłbicy, bez biżuterii w związanych włosach.
- Narzędzia metalowe są poddawane sterylizacji w jednorazowych pakietach oznaczonych datą sterylizacji.
W TROSCE O WASZE JAK I NASZE BEZPIECZEŃSTWO !!
Pozdrawiamy,
Dominika, Agnieszka i Bartłomiej