Regulamin świadczenia usług kosmetycznych
§ 1
Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, określa zasady korzystania z usług kosmetycznych świadczonych w salonie kosmetycznym Laurel Spa przy ul. Zbigniewa Podleckiego 9d/1u; 80-180 Gdańsk, zwanego dalej „Salonem”.
- Klienci Salonu mają obowiązek zapoznania się z Regulaminem przed przystąpieniem do dowolnego zabiegu kosmetycznego, zwanego dalej „Zabiegiem”.
- Przystąpienie do Zabiegu jest równoznaczne z zaakceptowaniem postanowień Regulaminu. Każdy Klient ma obowiązek stosować się wprost do jego postanowień od momentu przystąpienia do Zabiegu.
- Niniejszy regulamin nie jest regulaminem świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną i dotyczy wyłącznie usług świadczonych w placówkach stacjonarnych.
§ 2
Klienci
- Klientem Salonu może być dowolna, pełnoletnia osoba fizyczna.
- Dopuszcza się korzystanie z Zabiegów przez osoby niepełnoletnie, powyżej 13 roku życia, za wyraźną zgodą ich rodzicach, opiekuna lub przedstawiciela ustawowego. Pracownik Salonu jest uprawniony do żądania w każdym czasie przedłożenia stosownej zgody lub nawiązania połączenia z osobą uprawnioną do jej wyrażenia celem potwierdzenia wyrażenia zgody oraz do odmowy świadczenia Zabiegu, w przypadku braku zgody lub odmowy jej wyrażenia.
§ 3
Pracownicy
- Pracownicy są odpowiednio przeszkoleni do pracy na zajmowanym przez nich stanowisku, jak również posiadają wszelkie wymagane certyfikaty, atesty i zezwolenia na pracę w charakterze odpowiadającym ich stanowisku.
- Pracownik, przez przystąpieniem do Zabiegu, obowiązany jest sprawdzić stan swojego stanowiska pracy i zadbania o posiadanie zapasu materiałów jednorazowych i ochronnych oraz wysterylizowanych narzędzi.
- Pracownik, przed przystąpienie do Zabiegu, jest obowiązany do dokonania dezynfekcji stanowiska, rąk i przedramion do wysokości łokci oraz narzędzi wielokrotnego użytku. Te same czynności pracownik wykonuje w czasie zabiegu, jeśli przerywa jego ciągłość oraz po zakończeniu Zabiegu.
- Pracownicy Salonu zobowiązani są utrzymać dłonie i paznokcie w takim stanie, aby zminimalizować ryzyko zadrapań i skaleczeń.
- Pracownicy Salonu są zobowiązani do upięcia bądź zabezpieczenia włosów, tak by zminimalizować ryzyko przedostania się ich w obszar wykonywania Zabiegu.
- Pracownicy Salonu są zobowiązani do przestrzegania przepisów BHP i ppoż.
- Wszelkie odstępstwa od powyższych zasad Klienci powinni niezwłocznie zgłosić właścicielowi, menedżerowi lub innemu członkowi obsługi Salonu, który prowadzi w danym momencie dyżur.
§ 4
Higiena i bezpieczeństwo
- Powierzchnie płaskie oraz inne elementy wyposażenia Salonu, z którymi Klient nie ma bezpośredniego kontaktu podczas Zabiegu, są dezynfekowane lub sterylizowane co najmniej raz dziennie.
- Pracownicy Salonu są zobowiązani do wykonywania systematycznych badań zdrowotnych w celu wyeliminowania wszelkich chorób, infekcji, schorzeń i dolegliwości, które mogłyby narazić Klientów na uszczerbek na zdrowiu lub przenieść się na Klientów.
- Pracownicy Salonu z otwartymi ranami i skaleczeniami lub sączącymi się zmianami skórnymi, niedającymi się właściwie zabezpieczyć przed kontaktem z ciałem Klienta, są wyłączani od świadczenia usług kosmetycznych do czasu całkowitego usunięcia powyższych odstępstw.
- W przypadku zranienia Klienta podczas Zabiegu, Zabieg jest natychmiastowo przerywany, a miejsce zranienia jest niezwłocznie myte, dezynfekowane i zabezpieczane sterylnym opatrunkiem stosownym do skali zranienia. Zabieg przerwany jest dokańczany w dogodnym dla Klienta terminie, bez dodatkowej opłaty, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu i wyłącznie po całkowitym wyleczeniu.
- W Salonie mają zastosowanie wyłącznie preparaty do dezynfekcji dopuszczone do użytku w gabinecie kosmetycznym.
§ 5
Świadczenie usług kosmetycznych
- Salon Laurel Spa oferuje pakiety usług z zakresu kosmetologii estetycznej, kosmetologii stosowanej, makijażu permanentnego brwi, stylizacji paznokci, licznych zabiegów na twarz/ciało (manualnych i z wykorzystaniem maszyn), konsultacji kosmetycznych, możliwość zakupu bonów upominkowych, pakietów zabiegowych i innych usług. Aktualna oferta zamieszczana jest na stronie salonu www.laurelspa.pl oraz laurelspa.booksy.com
- Przed przystąpieniem do Zabiegu Pracownik przeprowadza z Klientem wywiad w celu ustalenia czy na stan zdrowia Klienta, przebyte lub obecne choroby, jak również tryb życia nie stanowią przeciwwskazań do odbycia Zabiegu lub nie stwarzają ryzyka wystąpienia skutków ubocznych oraz w celu ustalenia zaleceń pozabiegowych.
- Każdy Klient jest zaznajamiany z przeciwwskazaniami, skutkami ubocznymi i zaleceniami pozabiegowymi, a przystępując do Zabiegu mają ich pełną świadomość i je akceptują. W przypadku najpoważniejszych Zabiegów i powikłań Pracownik ma prawo odebrać w tym przedmiocie pisemne potwierdzenie oraz odmówić wykonania Zabiegu przy braku woli złożenia takiego oświadczenia przez Klienta.
- Klienci, przed rozpoczęciem Zabiegu, mają obowiązek powiadomienia Pracownika o wszelkich dolegliwościach i przeciwwskazaniach, które mogą wpłynąć na przebieg Zabiegu, w szczególności o: chorobach serca, używaniu rozrusznika serca, chorobach nowotworowych, stanach zapalanych w fazie ostrej, przebytej żółtaczce i innych chorobach zakaźnych, ciąży lub okresie połogowym, posiadanych protezach lub wkładkach (np. domacicznych), przyjmowaniu leków zmniejszających krzepliwość krwi oraz niestandardowych reakcjach na widok krwi lub przerwanej ciągłości tkanek ciała.
- Każdorazowo, gdy Zabieg nie jest wykonany w serii, w której odstępy między kolejnymi Zabiegami wynoszą maksymalnie 7 dni lub przed rozpoczęciem kolejnej serii, która następuje po okresie dłuższym niż 14 dni, Klient winien potwierdzić aktualność wywiadu i przekazanych informacji.
- Klient jest obowiązany do nieposiadania w czasie Zabiegu jakiejkolwiek biżuterii. Wszelkie kosztowności winny być przechowywane przez Klienta na jego odpowiedzialność.
- Klienci zobowiązani są do natychmiastowego poinformowania Pracownika o pogorszeniu swojego samopoczucia w trakcie wykonywania Zabiegu.
- W razie wątpliwości w zakresie bezpieczeństwa przeprowadzenia Zabiegu, Pracownik może odmówić jego przeprowadzenia.
- Pracownik ma prawo odmówić przeprowadzenia Zabiegu także w przypadku, gdy poweźmie wątpliwość, czy Klient nie planuje wyłudzić Zabiegu oraz gdy stwierdzi pozostawanie Klienta pod wpływem alkoholu lub środków odurzających.
§ 6
Płatność
- Klient jest obowiązany do zapłaty za wykonane usługi kosmetyczne. Cennik Zabiegów jest wywieszony w Salonie oraz dostępny w Internecie pod adresem: laurelspa.booksy.com oraz www.laurelspa.pl.
- W Salonie udostępnia się następujące sposoby zapłaty: płatność gotówką w kasie, płatność kartą płatniczą/blikiem w terminalu.
- Salon zastrzega sobie prawo do przeprowadzania czasowych promocji na Zabiegi świadczone w Salonie. Skorzystanie z obniżonej ceny lub promocyjnej oferty może być obwarowane odrębnymi zasadami, które zostaną podane do publicznej wiadomości. Z tytułu promocji Klientom, którzy ponieśli pełną cenę Zabiegu nie przysługują żadne roszczenia.
- W Salonie dostępne są także bony podarunkowe/vouchery, płatne z góry, uprawniające do skorzystania z określonej liczby Zabiegów w określonym czasie.
§ 7
Odpowiedzialność
- Za wszelkie uszkodzenia wyposażenia Salonu Klienci odpowiadają bez ograniczeń. Za uszkodzenia spowodowane przez osoby niepełnoletnie odpowiedzialne ich ustawowi przedstawiciele.
- Salon ponosi odpowiedzialność za powierzone do przechowania okrycia wierzchnie, o ile w Salonie znajduje się wydzielone miejsce na ich pozostawienie lub inne rzeczy, jeśli przyjęto je wyraźnie na przechowanie. Salon nie ponosi jednak odpowiedzialności za jakiekolwiek rzeczy pozostawione w okryciu wierzchnim lub w Salonie poza miejscami przeznaczonymi do ich pozostawienia, w szczególności rzeczy wartościowe, torby, plecaki i torebki, które Klient powinien zatrzymać przy sobie.
- Niezastosowanie się Klienta do postanowień Regulaminu lub złożenie nieprawdziwych oświadczeń w przedmiocie swojego stanu zdrowia i przeciwwskazań lub w wywiadzie, skutkuje wyłączeniem odpowiedzialności za wykonany Zabieg po stronie Salonu
- Salon nie odpowiada za niezadowolenie Klienta z efektu końcowego Zabiegu, wynikającego z subiektywnych odczuć Klienta, jeśli został on wykonany w sposób profesjonalny, zgodny ze sztuką kosmetyczną i w sposób nieustępujący ogólnie przyjętym standardom.
§ 8
Rezerwacje
- Klient może uprzednio umówić termin wykonania Zabiegu w Salonie, telefonicznie, e-mailowo lub za pośrednictwem aplikacji booksy bądź strony internetowej www.booksy.com
- Nieprzystąpienie do Zabiegu w umówionym terminie lub odwołanie terminu na mniej niż 24 godziny przed jego rozpoczęciem, uprawnia Salon do niedokonywania dalszych rezerwacji dla tego Klienta i naliczenia mu za następny Zabieg ceny do 50% wyższej.
- Na zarezerwowane Zabiegi należy się zgłosić najpóźniej na 5 minut przed umówioną godziną. Salon zachowuje prawo do niewykonania Zabiegu na rzecz Klienta, który pojawi się z opóźnieniem przekraczającym 10 minut.
- Niezależnie od powyższego, za wyraźną zgodą Klienta, Zabieg może zostać wykonany nawet mimo spóźnienia, z zastrzeżeniem, że poszczególne etapy Zabiegu zostaną skrócone wedle uznania Pracownika, z wyjątkiem etapów, które mają określony, minimalny czas trwania. Za tak wykonany Zabieg należy się cena w pełnej wysokości.
- W przypadku opóźnienia się Zabiegu z przyczyn leżących po stronie Salonu, w tym Pracownika, żaden z etapów nie zostanie skrócony.
- Salon zastrzega sobie prawo do odwołania terminu Zabiegu przed jego terminem. Salon jednocześnie uzgodni z Klientem nowy termin Zabiegu.
- Pierwszeństwo na termin wykonania Zabiegu mają Klienci, którzy dokonali rezerwacji.
§ 9
Reklamacje
- Klient ma prawo do złożenia reklamacji sposobu wykonania Zabiegu lub jego efektów, w terminie 7 dni od jego wykonania. Do zgłoszenia reklamacji konieczne jest udowodnienie wykonania Zabiegu w Salonie w dowolnej formie.
- Reklamacje składa się w formie pisemnej osobiście w Salonie lub za pośrednictwem listu poleconego nadanego na adres Salonu. Wskazane jest dołączenie do zgłoszenia dokumentacji zdjęciowej.
- Wszystkie reklamacje zostaną rozpoznane w terminie 14 dni.
- W przypadku uznania reklamacji Salon dokona zwrotu ceny Zabiegu Klientowi i umożliwi mu skorzystanie z nieodpłatnego Zabiegu korygującego, który wykona osoba przełożona nad Pracownikiem wykonującym pierwotny Zabieg. Salon może zaproponować dodatkowe korzyści w ramach zadośćuczynienia.
- W przypadku odmowy uznania reklamacji Klientowi przysługuje prawo do odwołania się od tej decyzji w terminie 14 dni. W postępowaniu odwoławczym powyższe postanowienia stosuje się odpowiednio.
- W przypadku kwestionowania Zabiegu zaraz po jego wykonaniu, Klient nie jest zwolniony z zapłaty za wykonaną usługę – w przypadku zasadności jego żądań ewentualny zwrot zostanie dokonany w pełnej wysokości. Salon zastrzega sobie jednak możliwość zwolnienia Klienta z opłaty w przypadku oczywiście zasadnych podstaw reklamacji.
§ 10
Pozostałe postanowienia
- Każdy Klient ma prawo wglądu do regulaminu, cennika i certyfikatów na jakie powołuje się Salon lub Pracownicy.
- Na terenie całego Salonu obowiązuje całkowity zakaz palenia i używania tytoniu oraz wyrobów tytoniowych i nikotynowych, w tym papierosów elektronicznych, jak również obowiązuje całkowity zakaz spożywania napojów alkoholowych oraz innego rodzaju używek i środków odurzających.
- Zabrania się wprowadzania zwierząt na teren Salonu.
- Wszystkie osoby znajdujące się na terenie Laurel Spa zobowiązane są do przestrzegania niniejszego regulaminu i stosowania się do sugestii pracowników.
§ 11
Postanowienia końcowe
- Każdy Klient ma prawo wglądu do regulaminu, cennika i certyfikatów na jakie powołuje się Salon lub Pracownicy.
- Salon zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie. Nowe postanowienia są wiążące od momentu ich opublikowania w Salonie. Do rezerwacji i Zabiegów wykonanych przed zmianą stosuje się postanowienia dotychczasowe.
- Wszelkie spory wynikające ze świadczonych usług kosmetycznych winny być w pierwszej kolejności rozwiązywane polubownie.
- Niniejszy regulamin obowiązuje od 14.10.2016 r.
REGULAMIN BONÓW PODARUNKOWYCH/VOUCHERÓW
§ 1
Informacje wstępne
- Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki wydawania, zasady oraz sposób korzystania z Bonów Podarunkowych/Voucherów.
§ 2
Definicje
- Bon prezentowy/Voucher – bon wydany na okaziciela, Laurel Spa przy ul. Zbigniewa Podleckiego 9d/1u; 80-180 Gdańsk, później zwany „Salonem”, uprawniający Posiadacza do dokonywania płatności za towary oferowane do sprzedaży w Laurel Spa i na stronie internetowej www.laurelspa.pl
- Nabywca – osoba fizyczna dokonująca zakupu Bonu Podarunkowego w salonie Lauel Spa lub drogą mailową salon@laurelspa.pl.
- Posiadacz – osoba realizująca Bon Podarunkowy/Voucher;
- Regulamin – oznacza niniejszy Regulamin;
- Laurel Spa – salon kosmetyczny ,w którym oferowane są do sprzedaży Towary i Bony prezentowe. Salon kosmetyczny mieści się przy ul. Zbigniewa Podleckiego 9d/1u w Gdańsku.
- Towar – usługa/produkt przedstawiony do sprzedaży w salonie oraz za pośrednictwem e-maila , mogący być przedmiotem transakcji przy użyciu Bonu Podarunkowego/Voucheru;
§ 3
Warunki ogólne.
- Salon oferuje do nabycia Bony Podarunkowe/Vouchery o różnych wartości, a Nabywca płaci odpowiednią wartość nominalną Bonu Podarunkowego.
- Nabywca zobowiązuje się do przekazania Wydawcy środków pieniężnych w kwocie równej wartości nominalnej Bonu Podarunkowego/Voucheru.
- Wydawca zobowiązuje się do przekazania Nabywcy Bonu Podarunkowego/Voucheru i do przyjmowania płatności realizowanych przy pomocy Bonu Podarunkowego za usługi nabywane przez Posiadacza.
- Bon Podarunkowy/Voucher nie podlega wymianie na środki pieniężne (w całości lub w części) oraz nie podlega zwrotowi.
- Okres ważności Bonu Podarunkowego/Voucher wynosi 3 miesiące od dnia jego sprzedaży, zgodnie z datą widniejącą na dokumencie Bonu Podarunkowego. Niewykorzystanie Bonu Podarunkowego/Voucheru w terminie na nim wskazanym, jest równoznaczne z utratą ważności Bonu Podarunkowego i nie stanowi podstawy do wystąpienia przez Posiadacza wobec Wydawcy z roszczeniami w tym zakresie.
- Promocje czasowe nie obowiązują zakupu Bonu podarunkowego/Voucheru.
§ 4
Realizacja Bonu Podarunkowego/Voucheru
-
a) Bon Podarunkowy/Voucher stanowi formę zapłaty za usługę nabyta w Laurel Spa lub za pośrednictwem e-maila;
b) Posiadacz Bonu Podarunkowego/Voucheru może wykorzystać kwotę wskazaną na Bonie Podarunkowym na usługi dostępne w ofercie salonu;
c) W przypadku wykorzystania usługi o wartości niższej niż wartość Bonu Podarunkowego/Voucheru, Posiadaczowi nie przysługuje prawo otrzymania zwrotu pozostałej, niewykorzystanej kwoty;
d) W przypadku wykorzystania usługi o wartości wyższej niż wartość Bonu Podarunkowego/Voucheru, Posiadacz zobowiązany jest dopłacić różnicę;
e) Bon posiada termin ważności, po upływie którego traci ważność. Termin ważności Bonu Podarunkowego/Voucheru nie ulega zmianie. Po upływie terminu ważności Bonu Podarunkowego/Voucher, nie można nim dokonywać płatności;
f) Wydawca nie odpowiada za zgubienie lub uszkodzenie Bonu Podarunkowego/Voucheru przez Nabywcę lub Posiadacza. W takich wypadkach duplikaty nie będą wydawane;
g) Wydawca zastrzega sobie prawo odmowy wykonania usługi w zamian za Bony Podarunkowe/Voichery, które są nieczytelne, zniszczone, bądź w inny sposób nasuwają wątpliwości co do ich autentyczności. W takim przypadku Bon Podarunkowy uznawany jest za nieważny, bez prawa do otrzymania Bonu Podarunkowego zastępczego.
h) Umówienie usługi z wykorzystaniem bonu podarunkowego/Voucheru przed Posiadacza i nie odwołanie jej w terminie 24 godzin przed terminem jest równoznaczne w wykorzystaniem bonu podarunkowego i nie podlega kolejnej realizacji.
§ 5
Reklamacje
- Wszelkie reklamacje związane z zakupem towarów przy użyciu Bonu Podarunkowego/Vpucheru będą rozpatrywane przez Wydawcę zgodnie z procedurą reklamacyjną określoną w Regulaminie Salonu umieszczonym na stronie internetowej www.laurelspa.pl.
§ 6
Postanowienia końcowe
- Nabywca jest zobowiązany do poinformowania Posiadacza o warunkach realizacji Bonu Podarunkowego/Voucheru.
- Zakup Bonu Podarunkowego/Voucheru przez Nabywcę oraz jego przedstawienie do realizacji przez Posiadacza jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu przez Nabywcę i Posiadacza.
- Treść niniejszego Regulaminu jest dostępna w Laurel Spa oraz na stronie www.laurelspa.pl.
- Wydawca zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu w każdym czasie. Wszelkie zmiany obowiązują od daty ich wprowadzenia przez Wydawcę, po udostępnieniu zmienionego Regulaminu do wglądu Laurel Spa oraz na stronie www.laurelspa.pl. dotyczyć będą Bonów Podarunkowego/Voucheru zakupionych po wejściu w życie zmian Regulaminu.
- Wszelkie spory wynikające ze świadczonych usług kosmetycznych winny być w pierwszej kolejności rozwiązywane polubownie.
- Niniejszy regulamin obowiązuje od 14.10.2016 r.